BOGLIG UNDERVISNING

FOKUS PÅ FAGLIGHD

FOKUS PÅ FAGLIGHED

På Vesterlund Efterskole glæder vi os til at udfordre dig og dit faglige niveau. Vi har forventninger til dig om en 100 % dedikeret indsats. Til gengæld vil vi give dig rum til fordybelse og mulighed for at dygtiggøre dig. En skoledag på Vesterlund Efterskole byder på lidt af hvert! Vi stræber efter at sammensætte elevernes skema på en måde, så de både fordyber sig i den boglige undervisning, får mulighed for fysisk udfoldelse i et spændende univers af flere bevægelsesmuligheder og dyrke deres passion i deres valgfag - hver dag!

Den unikke relation, der opstår på efterskolen mellem dig som elev og din lærer, medfører et dybere kendskab til dig som menneske. I et undervisningsperspektiv giver det lærerne en forudsætning for forståelsen af dine faglige-, personlige- og sociale perspektiver og din nærmeste udviklingszone.

Vi har desuden et "flydende skema", og det betyder, at skemaet varierer i perioder og fyldt med forskellige kombinationer.

Se et eksempel på et skema her.