EFTERSKOLERNES DAG 2024

VIL DU VÆRE EN DEL AF OS?

Velkommen til Efterskolernes Dag på Vesterlund Efterskole søndag d. 29. september 2024 kl. 13.00 - 17.00.

Når vi søndag d. 29. september åbner dørene til Efterskolernes Dag, kan du få en fornemmelse af, om Vesterlund Efterskole er den rigtige efterskole for dig. Det hele handler nemlig om den rigtige mavefornemmelse, og vi håber selvfølgelig, at du går herfra med den helt rigtige fornemmelse!

PROGRAM

Vores nuværende elever vil vise dig rundt på skolen, fortælle om hverdagen og det at være elev på Vesterlund Efterskole.

Ligeledes vil du have mulighed for at fornemme hvilken atmosfære der er på Vesterlund Efterskole. Rundvisningen slutter i idrætshallen, hvor du har mulighed for at snakke med en lærer, som helt sikkert kan hjælpe dig med dine uopklarede spørgsmål.

Har du tid og lyst til at prøve kræfter med diverse valgfag eller linjer såsom spring, rytme, musik eller friluftsliv, har du mulighed for deltage i løbet af dagen. Der vil være aktiviteter rundt på skolen hele eftermiddagen, så du kan få et indblik i de forskellige muligheder, vi kan tilbyde dig.

Anchor 1

VÆRD AT VIDE

På Vesterlund Efterskole har vi fire profilfag, som du møder i løbet af dit efterskoleår. Profilfagene er med til at danne dig som elev og fylde din rygsæk med udvikling, oplevelser, dannelse og fællesskab.

De fire profilfag er
boglig undervisning, friluftsliv, gymnastik og musik.

I alle fire profilfag er der en obligatorisk og en tilvalgsdel, som du vil møde gennem dit efterskoleophold.

Tryk på en af profilerne herunder, for at opleve faget.

ELEVSKEMA

Sebastian Mønster

Klasse:

Linje:

TeamGym Drenge

Valgfag:

Fitness, Performance boost og Tumbling

OVERSIGT

Her kan du få et overblik over Vesterlund Efterskole. Du kan se hvor din rundvisning starter søndag d. 24. sep. kl. 13.00 - 17.00.

Derudover kan du se vores mange faciliteter, elevværelser og meget mere.

Vi håber det giver dig et bedre overblik over hvor du skal starter til Efterskolernes Dag 2024.

KØRSELSVEJLEDNING

ADRESSE: